Friday, April 21, 2006

Start Wouters Road Blog

Beste lezers,
Het zat al een hele tijd in mijn gedachten, bij deze brengen we het idee tot uitvoer! Deze blog stelt mij in de mogelijkheid eigen concertrecensies bij te houden en met anderen te delen. Daar ik een gepassionneerd concertliefhebber ben is dit een mooi toetje op wat ik al 20 jaar een bijzonder leuk tijdverdrijf vind, namelijk eerst concerten gaan zien en er vervolgens een stukje over schrijven. Het zou uiteraard bijzonder leuk zijn mochten anderen die dezelfde concerten als mijzelf hebben bijgewoond ook reacties insturen op de door mij geposte verslagen. Hopelijk hebben lezers evenveel plezier als ik aan het schrijven!

3 comments:

Tati said...

Proficiat!

Altijd leuk om een nieuwe bekende te begroeten in blogland!

Hans said...

en ze heeft al meteen reclame gemaakt, braaf toch?

ik zal hier nog wel komen kijken, een goed geschreven concertrecensie is altijd tof om lezen.

zoutlandt said...

Yeah baby! You still got it... ;-) Alsof ik er zelf bij was... Wim V